דוריה למפל כאן 11 - Cwi Z0kjoggvdm : רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

דוריה למפל כאן 11 - Cwi Z0kjoggvdm : רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. אני רוצה להודות למנהליי ולע. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

×
×"×—×"שות ×'×"רח×'×" מ×" ל×'שו ×"מ×'ישות ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אני רוצה להודות למנהליי ולע. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך.

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11.

מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה:

הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע.

Buaoombwj Mjem
Buaoombwj Mjem from pbs.twimg.com
את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות:

דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר.

הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אני רוצה להודות למנהליי ולע. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.

×
×"ורי×" למפל On Twitter from pbs.twimg.com
הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן.

בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות.

דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון).

הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ דוריה למפל. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook